Translate

dilluns, 23 d’abril del 2018

Gelosia?

Avui, per Sant Jordi et voldria regalar una rosa. Tal vegada es un any especial i no ser triar el color, pot ser ni tan sol se triar si voldràs una rosa, o un llibre, ja que  pot ser voldràs regalar-me una rosa i jo triar-te un llibre.

Miro els llibres de les parades i en tens tants, arribes tant cansada a la fi del dia que els ulls es tanquen per moments i en Morfeu t'acarona als seus braços.

Tinc el desig intim d'escriure un llibre, un que conti les desitjos, les pobres experiències viscudes , però per que perdre el temps, es millor viure les conjuntament, noves experiències, nous espais conjunts de vida.Miro amics escriptors i tinc enveja, com quan un em diu que també tira fotos i té càmera i creu que fer fotos es això de simple, apretar un botó. Jo també puc creure que tinc ploma i puc escriure un bonic llibre....

Gelosia? es l'any del color groc, el color FFF00 , les flors es tornen grogues per els presos, per els suèters llançats a les escombraries a la copa del Rei, grocs de l'enveja dels que no publiquem any rera any .
Per a tu que no pots llegir avui, que estàs cansada, que ens tens encara molts per llegir i no queda temps, aquest llibre de regal, un llibre dolç com la mel, que et deixarà bon gust de boca i amb ganes de continuar un any mes, fins el proper Sant Jordi, on la rosa i el llibre tornaran a fer pensar en un mon millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada