Translate

dijous, 23 de març del 2017

Un de sol


Estem sols?
Si mirem el cel, tot ple  de estels, a cada una un munt de planetes, on pot ser que hi així vida.
Si contem les galàxies que hi pot haver, totes com la via lactea, o pot ser mes grans...
Estem sols?

Qui pensa que esta sol es un imprudent. Estadisticament es impossible que no hi hagi altres civilitzacions, pot ser molt allunyades, o no tant de la nostra.

A més, a la terra milions de persones hi conviuen, es relacionen, es parlen, xoquen entre elles...
Estem sols?

Com una fulla de un arbre molt gran de vegades em sento, Única al mon . A la primavera creix i viu gairebé sola, i desprès a la tardor, sola cau a terra...

Qui ho mira de lluny, no hem veu, tan sols una catifa de verdor a l'estiu i una catifa de fulles mortes a la tardor...

I jo sols soc una fulla entre totes les altres i de vegades estic sol. Soc un imprudent i pot ser soc jo que no tinc consciencia de la grandària del mon i prenent part  de aquest l'univers veure que no, en veritat , que mai he estat sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada