Translate

dimecres, 7 de gener del 2015

La Cavalcada




 La cavalcada dels reis porta al qui la fa un aire de festa, de somriures, de veure les cares del infants entre aterrides , expectants, amb delit de caramels i esperant la visita a casa seva amb tots els regals demanats sense el temut negre carbó de les entremaliadures fetes durant tot un any..
 Podrem agafar aquell caramel del negre Baltasar, el meu preferit?.
 Hola, no tinc por, espero veure el rei Baltasar, el meu amic. Mes que es aquesta bestiota, semble ferotge.

Jo no faig por, sols riure.Soc amic dels infants, no soc el marraco; encara que verd i marró soc un elf dels infants.
Jo també et saludo. Ja he fet la meva feina, he portat la carta lliurada per tu en persona, fins a les mans dels Reis Mags. No mes cal esperar els regals....Bon any 2015.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada