Translate

dilluns, 8 de setembre del 2014

Surrealisme

De ben d'hora, ben d'hora, una dutxa freda es el que cal per endinsar-te a la dura realitat quotidiana.
¿qui voldria una figura com aquesta,  al rebedor de casa?
Sens dubte un amant del Surrealista, un que pretengui sobtar a l'espectador.
No ens sobte cada dia el que diuen els polítics?
Ja tenim la conclusió: Son Surrealistes al poder.
Que si el xoc de trens...
Que si he trobat una herència del pare a Andorra i no m'ho va donar a mi sinó a la meva esposa(no se'n fiava de mi)...
Que si el meu espòs portava diners a casa i jo no en sabia res de res....
Que no son retallades, que redistribuïm els mateixos diners....
Que Catalunya independent, vol dir independent de tot hom i no estarà a Europa i no tindrà l'Euro....
Que vaig estar amb un dinar on s'explicava(i a mes gravava)que es treien diners negres d'Andorra i jo no ho he dit a ningú , no fos que no era cert....
 Els sobres que reveia, no calia declarar, eren regals usuals entre amics.....
Coi de Surrealisme...faules i mes faules,ideades per els enemics del poble.Caldrà resar el nou parenostre, al heroi del mon mundial; El nostre Pare" Chaves" que està al Cel i segur vetlla per tots nosaltres...Amén.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada