Translate

dimecres, 2 d’abril del 2014

Vista del altre turo.



Sempre la mirem de lluny.
Aquestes imatges fetes des de el turo de Gardeny em fan reflexionar.Si vaig lluny de Lleida al tornar espero delit l'aparició de la torre de la Seo que m'indica "ja estàs a casa". La miro també al passejar per l'horta, també si estic a Alfés, o altres poblacions de l'entorn i sempre es imatge que relaciono amb la meva terra , el meu petit racó de Catalunya.
No obstant, si m'hi apropo, veig que no té jardins, que s'ha de restaurar.Reconec que els visitants aliens agrairien algunes tendes de souvenirs, més  locals de restauració, també més visites guiades i explicacions.
Pot ser per això mateix els lleidatans agraïm la imatge de la torre i somiem en altres temps, en altres moments en que la vida local es feia al vell turo i no estava encara segrestat (no per tropes alienes com entubi )  per el  silenci sepulcral de velles construccions de pedra gairebé abandonades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada