Translate

divendres, 10 de gener del 2014

Felicitat




Es diu que la felicitat es porta a la cara.
Si un es feliç. està content, tranquil, els ulls brillen, la pell resplendeix al sol i la llum interior sorgeix.
Aquest estat de felicitat porta als altres que et miren o capten i la felicitat s'expandeix.

Un gat, animal de companya es reflex d'aquesta felicitat , la pell llueix, els ulls brillen , la tranquilitat apareix i les ganes de jugar també.
tal vegada semble riure, complaien, amb la nostra presencia...
Es per això que et demano que riguis amb mi, que facis feliç als que t'envolten, no miris dintre teu i oblida com jo aquell mal tràngol, allò que per mi no va passar.
Pensa amb la meva mirada, amb els meus ulls la meva felicitat i no tornis a recordar mai mes que tinc una cua i tres potes . Per mi son suficients per ser feliç aquest instant i els demés que han de venir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada