Translate

dimarts, 3 de desembre del 2013

Estic Ferm


Arrelat, ben fort dins de terra tinc les arrels.
Ben calçat per la terra que les cobreix del fred i les properes nevades.
S'enlaire el tronc torçat per les vicissituds que he passat a la vida
i a dalt les branques i les fulles mirant el cel i les estrelles.
La terra adobada, rica en aigua de les darreres pluges.
Que mes desitjo?
Avui em sento ferm, segur. El que revindrà demà, ja m'ho trobaré.Estic doncs content,d'estar on estic, al ben mig del camp.Pot ser sembla que estic sol ,però ferm i segur penso en el altre pròxim ,que veig allà, lluny, i l'hi desitjo la meva sort, la meva pluja...
Avui estic ferm i segur i l'hivern que s'acosta el trobo encara curt tot esperant la nova primavera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada