Translate

dimecres, 29 de gener del 2014

Ametllers en la Boira



Avui miro les noticies, les escolto i no sento res. Tot es llunyà, distant , sembla que parlin d'un altre mon, on jo no hi puc arribar.
Les noticies llisquen per damunt meu i no puc fer res per aturar-les: Morts en una escola, violències de genere, lladres de vida, lladres de diners , lladres d'idees....
Estic en un mon aïllat.No pot ser que es refereixin al meu entorn. A més no puc fer-hi res.Soc un observador impassible com l'ametller que mira una casa mes enllà de la boira, que veu passar els ocells per sobre seu , al cel.
Pot ser un dia s'aturin  entre les branques i fulles mortes i contin histories que parlin de la seva vida, d'un país llunya , que no puc veure.
Entres tant espero resignat en el meu entorn, amb pluja, vent, la boira, encara ben arrelat, esperant que el temps porti bones noves o que passi un vianant i li pugui lliurar les meves ametlles , si encara no han caigut. Es l'unic que tinc i l'any vinent si puc en tornaré a lliurar al pròxim senyor de la contrada dels ametllers en boira.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada