Translate

dimecres, 27 de març del 2013

Pals a les rodes.

Ahir , en un dels meus tombs perfer fotos, un home en una bicicleta hem va cridar l'atenció.
Anava corrent pel camí de vora del riu amb una bandera independentista.:
El vaig passar i vaig parar per fer la foto.
Ves per on l'home s'atura i una mica més cau de la Bici., baixa i va caminant, s'atura on soc jo i el saludo:
Hola, de on sou?
-Vinc del Dalmau, i la bici no va. s'encalla el manillar i no gira.
- I de on sou?
-El coixinet va dur, he dit que pretesin el manillar i ara s'atasca. Una mica mes i caic.

Mira jo no porto eines, on vas?
-Al Dalmau han pretat el manillar i les boles del coixinet van dures, amb una mica d'oli , pot ser....
Pot ser amb un bastó podré forçar el manillar, o amb una canya!!
i ves per on comença a torce la roda tot doblegant el fre  de la bici.
Això que un mateix posi un pal a les rodes crec que mereix una nova foto.
 tot per vosaltres, imagineu el reste:

1 comentari: